Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.
  
  Kategorie  
  NOWOŚCI !!! (34)
WYPRZEDAŻ!!! -20% (40)
Bombki (9)
Boże Narodzenie - Kwiaty (151)
Boże Narodzenie ozdoby (174)
Ceramika (18)
Choinki GIGANT (13)
Choinki sztuczne z dekoracją (12)
Dodatki (53)
Drzewa (24)
Iluminacje świąteczne (3)
Kompozycje (27)
Kwiaty sztuczne (108)
Kwiaty wyrobowe (35)
Rośliny zielone (23)
Różne (22)
Szkło i Kryształy (89)
Świece (40)
Wielkanoc / Wiosna (47)
 
   
   
  Wyszukiwanie  
 



Wpisz słowo aby wyszukać produkt.
Wyszukiwanie Zaawansowane
 
   
  Nowości  
  05.0008 Trawa -1
05.0008 Trawa -1
2,27zł
 
   
O nas

Firma nasza powstała w 1990 roku. Od początku swej działalności zajmowaliśmy się importem i sprzedażą kwiatów sztucznych na polskim rynku. W pierwszym roku swojego istnienia, importowaliśmy chińskie kwiaty i rośliny z Europy Zachodniej, ale już w drugim roku nawiązaliśmy kontakty handlowe, bezpośrednio z producentami w Chinach i Tajlandii.

W krótkim czasie staliśmy się poważnym dostawcą kwiatów, roślin i drzew sztucznych w środkowej i wschodniej Polsce, obsługującym setki różnych firm, w tym także zagranicznych. Z roku na rok, rozszerzaliśmy asortyment roślinności sztucznej, a także powiększaliśmy go o artykuły dekoracyjne - na przykład wstążki, świece, susz egzotyczny, doniczki, wieńce i inne. Staramy się zaspokajać oczekiwania różnych klientów, głównie tych wymagających, poszukujących kwiatów i roślin, wykonanych z materiałów o wysokiej jakości.

Naszym głównym celem jest hurtowe zaopatrywanie w kwiaty i artykuły dekoracyjne hurtowni, kwiaciarń, itd. Naszymi odbiorcami hurtowymi i detalicznymi są również firmy przeróżnych branż (restauracje, kawiarnie, sklepy, teatry, kluby, szkoły, przedszkola, organizatorzy wystaw, stacje telewizyjne itd.), kupujący nasze rośliny jako dekoracje swoich wnętrz biurowych, użytkowych, wystawowych i innych. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tej części klientów, od lat tworzymy własne kompozycje kwiatowe i roślinne, poczynając od malutkich stroików, przez bogate kompozycje w wazonach i donicach, a na drzewach kilkumetrowych kończąc. Dla najbardziej wymagających tworzymy kompleksowe dekoracje wnętrz przy użyciu roślinności sztucznej. Mamy na swoim koncie wiele udanych aranżacji, wykonanych na indywidualne zamówienia różnych klientów, w tym banków, hoteli, restauracji , domów weselnych.

Serdecznie zapraszamy do współpracy i zapoznania się z Naszą ofertą w siedzibie firmy.



































Targi wystawiennicze ,w których braliśmy udział :



SACROEXPO Międzynarodowa Wystawa Budownictwa i Wyposażenia Kościołów, Sztuki Sakralnej i Dewocjonaliów w tym roku odbyła się po raz jedenasty. Po raz pierwszy towarzyszył jej Europejski Salon Nowych Technologii dla Muzeów, Konserwacji Zabytków i Dziedzictwa Narodowego. W ciągu targowych trzech dni (14-16 czerwca 2010), wystawę odwiedziło pięć tysięcy zwiedzających: kler, przedstawiciele firm, sprzedawcy, hurtownicy, dystrybutorzy, architekci, muzealnicy, projektanci. W tym roku na SACROEXPO swoją ofertę zaprezentowało ponad 300 firm architektonicznych, wnętrzarskich i budowlanych z 16 państw (Polska, Niemcy, Włochy, Ukraina, Wielka Brytania, Portugalia, Słowacja, Francja, Rosja, Finlandia, Węgry, Słowenia, Holandia, Chorwacja, Hiszpanii). Zwiedzający, poznali najnowsze rozwiązania dotyczące budowy obiektów sakralnych, ich wyposażenia oraz elementów dekoracyjnych i konserwatorskich. Uczestnicy targów mieli możliwość poznania najnowszych technologii projektowania i utrzymania zieleni wokół kościołów, renowacji świątyń lub ich adaptacji w szczególnych warunkach przestrzennych. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się aranżacje architektoniczne wnętrz, w tym projekty oświetlenia i nagłośnienia kościołów, dewocjonalia, szaty i naczynia liturgiczne, systemy informatyczne i archiwistyczne dla kościołów, witraże i rzeźby, Zaprezentowana została również literatura religijna oraz materiały multimedialne służące edukacji i ewangelizacji. Na targach swoje oferty przedstawiły również biura pielgrzymkowe. SacroExpo to również konferencje, seminaria i warsztaty.





GASTROEXPO W dniach 16.02-18.02.2011 odbyła się w Gdańsku 16 edycja Targów Wyposażenia i Zaopatrzenia Gastronomii i Sklepów GASTROEXPO. Targi GASTROEXPO - to ekspozycja maszyn, urządzeń, technologii, wyrobów kulinarnych, używek dla gastronomii i artykułów do cateringu. W 2010r udział w tym zintegrowanym projekcie wzięło ponad 150 firm z kraju i zagranicy.





MEBLE POLSKA W dniach od 15-18 lutego 2011, na terenie poznańskich targów, odbyła się 30. edycja Targów Mebli MEBLE POLSKA, największego wydarzenia dla branży meblarskiej w Polsce, w którym firma PRIM brała aktywny udział. Targi MEBLE POLSKA 2011 to doskonałe miejsce do zaprezentowania aktualnej oferty krajowych i zagranicznych producentów oraz prezentacji trendów i nowości technologicznych. Do udziału w targach zapraszani są kupcy meblowi, projektanci, architekci wnętrz i handlowcy. Targi MEBLE POLSKA to doskonała okazja do nawiązania biznesowych kontaktów producentów z kupcami z całej Europy, zbudowania wizerunku firmy, jak również promocji polskich firm meblowych, dekoracyjnych, jako zintegrowanej oferty w innych krajach Europy. Wraz z nową edycją przygotowany został program umawiania spotkań, który umożliwia wystawcom stworzenie profesjonalnego grafika rozmów prowadzonych na stoiskach oraz przygotowanie oferty pod konkretnych odbiorców, natomiast zwiedzającym pozwoli na efektywne zaplanowanie czasu spędzonego na targach.





GARDENIA Targi Ogrodnicze GARDENIA odbyły się w Poznaniu w dniach 25 -27 lutego 2011 r. Od pięciu lat w Poznaniu organizowane są targi GARDENIA jest to tak zwane "Święto Branży Ogrodniczej" . Najnowsze ogrodowe trendy na wiosnę i lato oraz ofertę wystawienniczą z 10 krajów prezentowało na Targach Ogrodniczych Gardenia blisko 389 wystawców. Trzydniowa wystawa (25-27 lutego) zgromadziła ponad 20 tys. zwiedzających, w tym blisko 7 tys. profesjonalistów. Pośród zwiedzających nie zabrakło gości z zagranicy. Piątemu spotkaniu sektora ogrodniczego w Poznaniu towarzyszyła pierwsza edycja Salonu Zoologicznego Animal Market. Świętujące swój jubileusz 5-lecia Targi Ogrodnicze Gardenia były największe z dotychczasowych. Wśród bogatej oferty targowej prezentowano m.in. materiał roślinny, urządzenia, narzędzia i sprzęt ogrodniczy, chemię ogrodową, małą architekturę ogrodową, meble, akcesoria do nawadniania oraz elementy dekoracyjne, w tym ponad 220 nowości. Zwiedzający mieli okazję zapoznać się propozycją firm z Polski, Belgii, Białorusi, Francji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Niemiec, Słowacji i Włoch. Patronat honorowy nad wystawą objął dr Marek Sawicki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Biznesowy piątek - Komfortowi rozmów biznesowych sprzyjał pierwszy dzień skierowany do profesjonalnych zwiedzających. Tego dnia targową publiczność tworzyli właściciele i pracownicy hurtowni, centrów i sklepów ogrodniczych, przedstawiciele zieleni miejskich i osiedlowych, a także architekci krajobrazu, i specjaliści zajmujący się projektowaniem ogrodów. Z ekspozycją zapoznało się o ponad 53% więcej profesjonalistów niż w roku ubiegłym. Zastrzyk wiedzy - Już po raz drugi targi Gardenia we współpracy z Katedrą Sztuki Krajobrazu SGGW w Warszawie zorganizowały 25 lutego warsztaty projektowania przestrzeni ogrodu przydomowego. Tematem przewodnim była próba przedstawienia ogrodu jako miejsca aktywnego i zdrowego wypoczynku, pozostającego w zgodzie z potrzebami ciała i ducha człowieka. Prace zespołów warsztatowych wyeksponowano na wystawie podczas targów. Ogromnym zainteresowaniem cieszyło się zorganizowane w piątek seminarium Miejska Sztuka Ogrodowa. Piąte spotkanie przygotowane przez Wydawnictwo Abrys i MTP zgromadziło 800 osób. Tematem przewodnim była zieleń na terenach rekreacyjnych i sportowych.Podczas seminarium przedstawiono wiele przykładów z kraju i zagranicy. Prelegentami byli naukowcy z różnych regionów Polski oraz praktycy. Ekspozycję wystawców dopełnia aranżacja idealnej przestrzeni publicznej. Kilkusetmetrowy skwer miejski stanowił miejsce wypoczynku i relaksu dla wszystkich miłośników zielonych aranżacji. W tej ciekawej kompozycji Ogrodów Garte i Gardenii miało miejsce spotkanie Mai Popielarskiej - ambasadorki targów Gardenia. Znana z programu "Maja w ogrodzie" dziennikarka telewizyjna przez ponad 2 godziny podpisywała swoje książki o tematyce ogrodniczej. Swoje umiejętności prezentowali najlepsi polscy floryści. Pokazy Florystyczne zorganizowane zostały przez Stowarzyszenie Naukowo - Techniczne Inżynierów i Techników Ogrodnictwa Oddziału Poznańskiego (SITO) oraz Targi Poznańskie. Pokazom towarzyszył konkurs dla kwiaciarń o tematyce: bukiet ślubny i biżuteria ślubna oraz wiosenne metamorfozy. Wystawcy targów GARDENIA rywalizowali w konkursach organizowanych przez Międzynarodowe Targi Poznańskie o cenne i prestiżowe nagrody. Podczas uroczystej gali przyznano trzynaście Złotych Medali. Statuetkami Acanthus Aureus wyróżniono stoiska najlepiej przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy. Podczas ceremonii wręczono także medale jubileuszowe z okazji 90-lecia istnienia Międzynarodowych Targów Poznańskich i 5-lecia targów Ogrodniczych Gardenia. Patronat branżowy nad targami GARDENIA 2011 objęły: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Twórców Ogrodów, Polskie Stowarzyszenie Centrów Ogrodniczych, Polski Związek Działkowców, Związek Szkółkarzy Polskich, oraz Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu





INVEST HOTEL W dniach od 20 do 23 października 2010, na terenie poznańskich targów, odbyła się 12. Edycja Targów Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL, największego, specjalistycznego wydarzenia branży hotelarskiej w Polsce i Europie Środkowej. Międzynarodowe Targi Poznańskie po raz kolejny przygotowały profesjonalne wydarzenie, które połączyło ekspozycję czołowych dostawców produktów i usług dla hoteli z bogatym programem wydarzeń dla osób zawodowo związanych z branżą hotelarską. Podczas dwunastej edycji Targów Wyposażenia Hoteli Invest-Hotel swoją ofertę zaprezentowało ponad 170 wystawców z 6 krajów. Targi oraz odbywający się równolegle TOUR SALON i Salon Hobby  odwiedziło ponad 30 tysięcy zwiedzających. Targi Invest-Hotel, które odbyły się w dniach 20-23 października dobitnie pokazały, że rozwój sektora hotelarskiego skłania właścicieli obiektów noclegowych do coraz większej dbałości o architekturę, aranżację wnętrz i funkcjonalne wykorzystanie przestrzeni. Podczas czterech dni wystawcy zaprezentowali szeroką ofertę wyposażenia wnętrz hotelowych począwszy od mebli, wykładzin, armatury łazienkowej, tkanin i oświetlania, a skończywszy na porcelanie czy eleganckich drobiazgach. Spora część ekspozycji poświęcona była sektorowi Spa i Wellness. Bogatej ofercie wystawców towarzyszyły ciekawe konferencje, prelekcje, spotkania ze specjalistami i prezentacje na przestrzeniach specjalnych. Można było wziąć udział w seminariach przygotowanych z udziałem partnerów: Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, Polskiego Instytutu Spa i Welness, Polskiego Stowarzyszenia Spa&Wellness oraz wystawców.  Niewątpliwie program był jednym z elementów, który przyciągnął do Poznania szerokie grono profesjonalistów. Drugiego dnia targów dużym powodzeniem cieszyło się spotkanie z udziałem międzynarodowej sławy projektantów osiadających wielokrotne wyróżnienia za najlepsze europejskie wnętrza hotelowe. Konferencja pt. "Design jako element przewagi konkurencyjnej w hotelarstwie" zgromadziła kilkudziesięciu słuchaczy, którzy chcieli poznać nowoczesne praktyki i światowe trendy aranżacji i wyposażenia wnętrz hotelowych. Patrick Goff z Hoteldesigns.net poruszył problem zarządzania wartością design'u. Z kolei o tym, dlaczego projekt wnętrza hotelu jest trójwymiarowym narzędziem marketingowym mówił Peter Joehnk z JOI Design. Niestandardowe hotele międzynarodowe były tematem, który zgłębiał Sean Clinton z Jestico & Whiles. Ponadto wśród innych wystąpień wielu utytułowanych architektów i projektantów wnętrz można było posłuchać o: projektowaniu hoteli sieciowych na przykładzie gdańskiego hotelu Hilton, tapetach winylowych oraz wykładzinach axminster. Organizatorem wydarzenia była firma Polmaster Sp. z o.o





Liczną publiczność zgromadziła także prezentacja przygotowana przez dr Lecha Piotrowskiego "Nowe kierunki rozwoju branży hotelarskiej w Polsce". W ramach cieszącego się dużym zainteresowaniem seminarium firmy Projekt Hotel "Naprawiamy Hotele" zainteresowani mogli dowiedzieć się więcej o sytuacji na rynku inwestycji hotelarskich w Polsce oraz redefinicji produktu i programu hotelowego. O nowych rozwiązaniach na rynku polskim w segmencie hoteli ekonomicznych - franczyza za i przeciw oraz o finansowaniu inwestycji hotelowych i gastronomicznych - można było posłuchać podczas prezentacji ComfortExpress. Dobrym rozwiązaniom dla biznesu Spa w Polsce poświęcona była konferencja  Polskiego Instytutu Spa i Wellness. Organizatorzy zwracali szczególną uwagę na normy i dobre wzorce, jakie powinny obowiązywać w zakresie: planowania koncepcji obiektu Spa i wellness, zarządzania, obsługi klienta. Dla tych, którzy myślą o otwarciu hotelowego SPA zorganizowany został panel dyskusyjny Kulisy prowadzenia biznesu Spa w Polsce z udziałem managerów i inwestorów topowych ośrodków Spa w Polsce. Podczas ponad 2 godzinnej rozmowy prelegenci starali się przekazać słuchaczom wiedzę na temat budowania i prowadzenia ośrodków Spa. Przestrzegali przed najczęściej podejmowanymi błędami i ukrytymi pułapkami oraz radzili, co zrobić by podnieść zyskowność tego typu biznesu. Dla inwestorów oraz menadżerów obiektów spa & wellness przeznaczona była Akademia ForSpa. Licznie zgromadzona podczas tego spotkania publiczność dowiedziała się, co zrobić by hotelowe Spa okazało się trafioną inwestycją. Organizator - firma ForSpa - przedstawił elementarz dobrych praktyk, które powinny zostać uwzględnione przy projektowaniu basenu, termalnych łaźni i saun. O potrzebie tworzenia hoteli Wellness i Spa przekonywali organizatorzy Kongresu Polskiego Stowarzyszenia Spa & Wellness
















MIĘDZYNARODOWE TARGI MEBLOWE W OSTRÓDZIE

Firma PRIM uczestniczyła w Międzynarodowych Targach Meblowych w Ostródzie w charakterze wystawcy w dniach 21-25.03.2011r. Wydarzenie to przyciągnęło nie tylko firmy meblarskie, ale również producentów artykułów dekoracyjnych, obrazów, materacy. Na targach panuje formuła business to business, czyli B2B. Na ostródzkich targach nie ma przypadkowych gości. Nie spotkamy tam więc ludzi, którzy przyjechali pooglądać meble w wielkim sklepie. Nasze targi organizowane są dla firm meblowych, które zapraszają na nie swoich gości - handlowców, reprezentanci firm, prezesów, dyrektorów z Polski i z zagranicy. Przekłada to się więc na konkretne kontakty z przedstawicielami branży. Międzynarodowe Targi Meblowe zyskały status jednych z największych, a na pewno najbardziej prestiżowych w Polsce. To właśnie do Ostródy przyjeżdżało się podpisywać zamówienia i zyskiwać nowych kontrahentów. Nie inaczej było tym razem. Na Warmię i Mazury zawitało ponad 100 wystawców. Meblarze gościli zaproszonych z całej Europy, między innymi z Wielkiej Brytanii, Włoch, Francji, Hiszpanii, Czech czy Rumunii. UCZESTNICTWO FIRMY PRIM W WW. TARGACH BYŁO WSPÓŁFINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH RPO WL 2007-2013.





TARGI ZABAWEK, OZDÓB I ATRAKCJI ŚWIĄTECZNYCH

Targi Zabawek, Ozdób i Atrakcji świątecznych odbyły się 10-11 grudnia 2011r. w Centrum Targowo-Wystawienniczym Międzynarodowych Targów Lubelskich - Targi Lublin S.A. przy ul. Dworcowej 11 w Lublinie. Dzięki ponad kilkunastu tysiącom Zwiedzających zaproszonych do odwiedzenia imprezy, Targi Zabawek, Ozdób i Atrakcji świątecznych targi były doskonałą okazją do interaktywnej promocji oferty firmy z czynnym udziałem najmłodszych. To także możliwość zapoznania się z ofertą producentów i dystrybutorów zaproszonych do udziału w Targach oraz okazja do wymiany informacji i doświadczeń z ekspertami i praktykami obecnymi na targach. Udział w imprezie to również szansa na sukces finansowy, dzięki kombinacji promocyjno- handlowego charakteru imprezy oraz profilu zwiedzających, wśród których znaleźli się handlowcy związani z branżą i nie tylko rodzice i ich dzieci, lecz także dyrektorzy i pracownicy placówek oświatowych całego regionu i kraju . Zakres tematyczny Targów obejmował: choinki żywe i sztuczne, ozdoby choinkowe, słodycze i wypieki świąteczne, stroiki świąteczne. Zabawki dla dzieci , książki , pomoce naukowe.
UCZESTNICTWO FIRMY PRIM W WW. TARGACH BYŁO WSPÓŁFINANSOWANE Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH RPO WL 2007-2013.





TARGI EDEN 2012

W dniach 12-13 maja 2012 r. na terenie Centrum Targowo-Wystawienniczego Międzynarodowych Targów Lubelskich S.A. w Lublinie odbył się VIII Targi i Kiermasz Ogrodniczy EDEN 2012. Wśród około wystawców znalazła się i Nasza Firma. Tradycyjnie już hala wystawowa podzielona została na dwie części. W jednej wystawcy zaprezentowali oferty swoich firm poprzez imponujące aranżacje, w drugiej – kiermaszowej, prowadzona będzie sprzedaż produktów. W ciągu 2 dni odwiedziło targi tysiące osób. Wśród zwiedzających znaleźli się Handlowcy z całego kraju i zagranicy, mieszkańcy Lublina i okolic, pasjonaci ogrodów i florystyki . Targom EDEN towarzyszyły liczne atrakcje, przygotowane wspólnie z naszymi Partnerami. Ogromną popularnością cieszyły się zarówno Pokazy Florystyczne jak i kiermasz. Osoby zainteresowane zaś nowymi trendami branży ogrodniczej mogły wysłuchać prelekcji znanych osób z branży.





Kontynuuj
  Informacje  
  O nas
Kontakt
Wysyłka i Zwroty
Bezpieczeństwo
Korzystanie z Serwisu
Regulamin



 
   
  Koszyk  
  ...jest pusty  
   
  Zaloguj się  
 
Adres E-mail:
Hasło:

Nie pamiętasz hasła?


Bezpieczne logowanie

Nowe konto